donderdag 10 juni 2010

Breiclub-bijeenkomst met Mooi Weer Spelen toe

Afgelopen zaterdag ben ik naar een Breiclub-bijeenkomst bij Petra in Voorburg geweest. Het was lekker weer, dus ik ben gaan fietsen: heerlijk langs de Schie. Petra heeft zelfgemaakte pizza gemaakt, naar een recept dat ze van de BBC Good Food-website had gehaald: The Ultimate Pizza Margherita. Echt de lekkerste pizza die ik ooit gegeten heb! Als toetje ook weer een recept van dezelfde site: Rhubarb & Custard Cake. Licht en luchtig met rabarber... Heerlijk! Ik had zelf eigenlijk nog nooit Good Food recepten gebruikt, maar ben dat nu wel van plan! Na het eten ben ik langer gebleven dan gepland, vanwege de gezelligheid, maar ook door de eerste kennismaking met Edwin (die trouwens een goede eerste indruk gemaakt heeft--nu maar hopen dat dat wederzijds was...). Toen ik naar huis ging was het bijna donker, maar dat kwam goed uit, want toen ik in Delft aankwam, was daar op de Markt net een heel spectaculaire voorstelling van Grupo Puja! bezig, in het kader van de Mooi Weer Spelen. Acrobaten hoog in de lucht, echt prachtig om te zien! Meer foto's, ook van andere voorstellingen overdag, in deze diavoorstelling. Ik zeg het nu al jaren, maar volgend jaar ga ik beslist zelf naar de Mooi Weer Spelen toe, want het ziet er leuk en heel gezellig uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten