donderdag 3 juni 2010

Rugpijn!

Ik wil niet zeuren (echt niet!!), maar ik heb nu al vijf dagen rugpijn en ik ben het zat! Het is geen vreselijke pijn, maar een constant zeurderig gevoel waar je na enige tijd erg moe van word. Ik ben vandaag erg uit mijn humeur en heb medelijden met mezelf. Ik ben echt heel erg zielig (en heb vanmiddag al een troost-brownie op).

Gelukkig was de rugpijn net ineens een tijdje weg, en hoewel het nu weer een beetje terug is, heeft dat me toch enige hoop gegeven dat het een keer echt over gaat... Ik moet morgen een halve dag werken (omdat ik maandag ook maar een halve dag gewerkt heb vanwege de rugpijn), en het zou voor mijn collega's erg prettig zijn als ik dan minder humeurig ben. Ik vraag het dus niet voor mezelf, hoor, maar mag het nu alsjeblieft over zijn?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten