dinsdag 8 juni 2010

Spijbelen...

Ik ben aan het spijbelen. Ik had nu op koorrepetitie moeten zijn en ik zit aan mijn weblog te werken. Ik schaam me diep, maar het zat er vanavond even niet in.

Het was vandaag een erg leuke maar ook erg drukke dag. Eerst de hele ochtend bezig geweest met het project Nieuwe Website (1 uur projectoverleg, 2 uur brainstormsessie over het onderdeel voor externe klanten) en daarna de hele middag met 23 dingen. Onze laatste bijeenkomst ging over Instant Messaging, sociale netwerken, Twitter en mobiel internet. Ik weet niet of ik alles even nuttig vind, maar ik ben geen gemiddelde klant van onze bibliotheek (ik heb bijvoorbeeld geen mobiele telefoon, laat staan een smartphone, terwijl van onze klanten de meerderheid daarover beschikt), dus ik kan niet alleen op mijn eigen voorkeur afgaan.

Ik kwam in ieder geval uit de bijeenkomst met het gevoel dat mijn hoofd overliep. Zoveel om over te denken... Ik heb net eerst op mijn weblog een stuk geschreven over het Discover Anything-traject (zo heet 23 dingen binnen onze organisatie). Dat was nog wel lastig, want er zit ook een beetje kritiek op de organisatie van het traject in. Ik ben heel erg benieuwd of er een reactie op komt! Onze docent van vanmiddag vond dat we te weinig op onze weblogs schreven (voor de meeste deelnemers terecht, overigens), dus het minste wat hij kan doen, is op mijn bericht reageren. Ik ben ook benieuwd of er nog collega's reageren... Tot nu toe heb ik alleen af en toe mondelinge reacties gekregen. Ook leuk, maar het zou zo leuk zijn om (ook) op mijn weblog reacties te krijgen!

Hoe dan ook: nu zit ik aan mijn eigen (niet-werk-)weblog te werken. Mijn hoofd loopt nog steeds over. Ik zou het liefst meteen alles wat vanmiddag aan bod is gekomen tot in detail uit gaan proberen, maar ik wil het vanavond niet te laat maken, dus daar kan ik beter niet aan beginnen. Morgenochtend moet ik vroeg weg, want ik ga met Prometheus (personeelsvereniging TU Delft) een dagje naar Amsterdam. Stadswandeling, rondleiding achter de schermen van het Concertgebouw en een lunchconcert: het lijkt me heel leuk (alleen jammer dat het ernaar uitziet dat het morgen de hele dag giet...).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten