zaterdag 15 mei 2010

Mijn eigen weblog!!

Wie had dat ooit kunnen denken: ik heb een eigen weblog. Ik had echt nooit gedacht dat ik daar ooit aan zou beginnen, maar hier is het dan.

Waarom ben ik hier nu mee begonnen? Ik heb via mijn werk meegedaan met het 23 dingen programma, waarin je leert omgaan met Web 2.0-toepassingen. Eén van de eerste opdrachten is het opzetten van een weblog, dus dat heb ik gedaan. Vervolgens had ik steeds geen tijd om te experimenteren, zodat ik na een maand nog steeds precies één bericht op mijn weblog had staan. Niet echt een laaiend succes, dus. Tot ik een paar dagen vrij had en (eigenlijk in een opwelling) begon om thuis aan de opdrachten te werken en er stukjes over op mijn weblog te zetten. Twee weken later had ik 15 berichten op mijn weblog staan en was ik helemaal verslaafd. Ik raakte er gewoon niet meer over uitgepraat!

Mijn eerste weblog was speciaal bedoeld voor 23 dingen, Web 2.0 en voor mijn werk. Na een tijdje wilde ik ook over andere onderwerpen schrijven, over dingen die niets met werk, 23 dingen of Web 2.0 te maken hebben, dus vandaar dit tweede weblog, helemaal voor mij zelf. Ik ben nogal een lijstjes-mens, dus ik heb voor mezelf wel een lijstje gemaakt met mogelijke onderwerpen om over te schrijven, maar ik heb nog geen idee of het wat wordt. Ik ben benieuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten