zondag 23 mei 2010

Vakantie bijna voorbij

Mijn vakantie is bijna weer voorbij. Altijd lastig, weer omschakelen van volledige vrijheid naar een werkweek. Vooral voor mij, omdat ik een avondmens ben en tijdens mijn vakantie de dag altijd langzaam opschuif tot ik (te) laat opsta en (te) laat naar bed ga. Dat moet vanaf dinsdag (gelukkig morgen nog niet!) ineens weer teruggeschoven worden en dat valt niet mee! 's Avonds lijkt het me niet zo'n probleem: dan neem ik me gewoon voor om de volgende ochtend Heel Vroeg op te staan. Het probleem zit hem in die volgende ochtend: dan lijkt dat idee me helemaal niet meer zo geweldig...

Nou ja, ik heb morgen nog een hele dag, dus ik wil er nu verder niet over nadenken. Piekeren doe ik al genoeg als er iets te piekeren valt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten